New Step by Step Map For بیماری خود ایمنی

Wiki Article

اگر شما از خونریزی شدید در دوران قاعدگی، مصدومیت یا دیگر مشکلات پزشکی رنج می‌برید، فشار خون شما ممکن است کاهش یابد.

انواع کرونا یکی از علل کاهش فشار خون است. علت افت فشار خون در این دوران، اختلال عملکرد اتونوم است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که دستگاه عصبی خودمختار (اتونوم) که عملکردهای بدن نظیر فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن و هضم را کنترل می‌کند، نامتعادل می‌شود.

دیابت زمانی ایجاد می‌شود که پانکراس شما نمی‌تواند مقدار انسولین مورد نیاز را تأمین کند یا بدن شما نسبت به تولید انسولین کمتر حساس می‌شود، که بدون انسولین کافی قند خون می‌تواند از کنترل خارج شود.

در این حالت کودک از ابتدای تولد نسبت به ابتلا به بیماری‌های عفونی و باکتریایی مصونیتی ندارد.

کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است.

بسیاری از افرادی که فشار خون پایین دارند در اکثر موارد هیچ علائم خاصی ندارند.

بیماری‌های عفونی در بدن توسط باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها، انگل‌ها و سایر پاتوژن‌ها ایجاد می‌شوند. پاتوژن‌ها سلول‌ها و ارگانیسم‌های کوچکی هستند که معمولا علت و درمان بیماری خود ایمنی به وسیله سرفه، عطسه یا تماس‌های بدنی بین افراد انتقال می‌یابند، همچنین گاهی این عوامل بیماری‌زا با آلودگی‌ آب‌های آشامیدنی، انتقال خون و مایعات بدنی نیز از فرد به فرد دیگر سرایت می‌کنند.

آزمایش ژنتیک بیماری های خود ایمنی در کلینیک و آزمایشگاه ساواژنوم

قند خون پایین یا هیپوگلیسمی یک رویداد مکرر است که می تواند به کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت و خانواده های آنها آسیب وارد کند.

وقتی سطح فشار خونتان کاهش پیدا کند، ضربان قلب افزایش می‌یابد و رگ‌های خونی در دیگر قسمت‌های بدن منقبض یا باریک می‌شوند تا به حفظ فشار خون کمک کنند.

علت دقیق واسطه‌های عصبی معیوب ممکن است به شکل ارثی و متنوعی از عوامل باشد، از جمله:

فال روزانه واقعی فردا نایریکا: بهترین فال واقعی و طالع بینی روزانه

یکی از ویژگی‌های مهم این سیستم این است که می‌تواند بافت بدن را از بافت خارجی متمایز کند (شناخت سلول‌های خودی از غیر خودی).

فشار خون پایین در پریود خطرناک نیست؛ اما اگر علائم شدیدی را تجربه کردید می‌توانید با یک پزشک تماس بگیرید.

Report this wiki page